16 oct. 2011

Review: ANIAN Gel de dus cu antioxidanti din extracte de goji si rodie










Desi m-am bucurat ceva timp de acest gel,vi l-am prezentat prima data in cosul Goodies.Gelul de dus cu extract de goji si rodii este unul din produsele pentru ingrijirea  pielii corpului,produs pe care il puteti gasi in  gama cosmeticelor antioxidante Anian.Proprietatile antioxidante ale fructelor de goji si rodie combat semnele imbatranirii provocate de radicalii liberi  si aporta hidratare datorita vitaminelor si polizaharidelor continute de fructele rosii.
 Cum se prezinta:
Gel dens de culoare rosiatica,miros extrem de placut,intr-un recipient din plastic,usor de manevrat.
Cantitate:750 ml.
Termen de valabilitate:12 luni de la deschidere

Curata foarte bine,cu spuma din belsug,fara sa usuce pielea,fiind perfect dimineata pentru revigorare,dar si seara pentru relaxare.Parfumul rezista pe piele mult timp,mie imi place tare tare mult!
 Atasez de asemenea o fotografie ce ilustreaza ingredientele acestui produs:





  Pret:22 lei
  Il gasiti pe site-ul Triodeluxe.ro,alaturi de alte cosmetice de ingrijire.


``Alimenta tu piel`` este indemnul care apare pe fiecare produs Anian si nu stiam de ce imi suna atat de cunoscut.Apoi mi-am amintit:cat timp am locuit in Spania (mai bine de 6 luni) am observat ca spaniolii cumparau  produse din gama Anian cu mare incredere.

 Voua cum vi se par cosmeticele Anian?Eu incep sa fac o mica obsesie pentru acestea cu fructe rosii,acum imi doresc crema de corp cu extract de goji si rodie,dar si crema de maini din aceeasi gama (cred ca miroase la fel de delicios!).In prezent,folosesc gelul de curatare a tenului (aceeasi gama) si abia astept sa va vorbesc despre el!



*Produsul a fost primit spre testare.Acest review exprima opinia mea personala in urma utilizarii produsului.


   Pe curand!



P.S.:Nu uitati de giveawayul Sigma in desfasurare



 

Blog Template by YummyLolly.com