16 mar. 2014

OOTD: Cu dor de voi, de timp, de mine...

Hello, girls!!! :)

Dor, dor şi iar dor... aşa se poate descrie ceea ce simt în ceea ce vă priveşte! Am trecut cu succes de unele dintre provocările profesionale ce mă aşteptau, mai am câţiva munţi de escaladat însă le iau pe toate acestea ca atare (fie că-mi plac, fie că-mi displac anumite aspecte, ele sunt prezente şi trebuie rezolvate)!

Vă mulţumesc pentru comentariile generoase lăsate la ultimele postări (le-am citit cu bucurie), vă promit că voi răspunde fiecăruia dintre ele - aşa cum ştiţi că obişnuiesc! Pe blogurile dragi am ajuns rar, dar cred că îmi cunoaşteţi gradul de fidelitate :) şi sunteţi sigure de faptul că revin!

Pentru astăzi mi-am propus o ieşire în oraş împreună cu iubiţii mei (Dia şi Alex care, între noi fiind vorba, mi-au acceptat cu multă răbdare - în ultima perioadă - toanele de om teribil de stresat); a trecut foarte mult timp de când n-am mai fost la un restaurant chinezesc, ne era poftă de mâncarea lor şi ne-am zis să remediem asta! Cum aşteptam răgazul, dispoziţia şi conjunctura favorabilă pentru a face fotografii dorind să vă arăt piesele vestimentare din ultima comandă online dată la Kurtmann (aşa cum vă spuneam şi într-o postare "recentă"), am profitat de ieşire pentru a ne ocupa şi de asta!

Unul dintre produsele comandate este jacheta din denim Bershka  (din păcate nu se mai află pe stoc încât să pot pune link!)! Este versatilă, îmi lipsea din garderobă într-o nuanţă deschisă de jeans şi sunt mulţumită de calitatea ei! Preţul a fost mai mult decât accesibil. Aştept părerile voastre despre modul în care am ales să o port... Sper să vă placă! 











Am în draft şi fotografii cu acest pulover Stradivarius despre care mi-aţi spus că vă place, curând le va veni rândul de a ieşi la lumină!

 Aveţi grijă de voi, oki?! :)
Vă pup cu drag!
Ilda
Lavender Thoughts to you 
 

Blog Template by YummyLolly.com