28 nov. 2012

Esential de trandafir



  Cat rasfat incape in expresia asta!Vorbesc,desigur,de uleiul esential 100% pur de la STYX.L-am zarit zilele trecute in cutia cu parfumele bio si alte uleiuri esentiale si mi-am amintit cum am abuzat de el cand l-am primit.Si cum citisem anterior despre proprietatile uleiului de trandafir,am stiut exact cum il voi folosi: aromaterapie si cosmetica.





 Cele mai multe picaturi au mers in:
  • baile de relaxare.Cu 5 picaturi adaugate,n-ai cum sa nu scapi de grijile de peste zi!
  • in cosmeticele de ingrijire a parului.2-3 picaturi de ulei de trandafir in sampon o sa faca diferenta.Hraneste parul uscat (cum era al meu,vopsit) si parfumeaza suav.Il puteti adauga si in mastile de par,daca folositi (eu am ramas la uleiul de macadamia).
  • am adaugat cateva picaturi si in uleiul de migdale (2-3 picaturi la 50 ml de ulei de baza),iar  mixul rezultat l-am folosit atat pentru ingrijirea pielii corpului,cat si pentru ten.Fara grija,ca nu e toxic si nici iritabil!Separat,intr-un recipient mic cu pulverizator,pastrez acelasi mix pentru ingrijirea pielii mainilor.Sa nu va mirati daca aveti tendinta de a va mangaia mainile sau de a le duce la nas pentru a le mirosi...tot aroma de trandafir e responsabila!Dintre proprietatile asupra tenului le amintesc pe cele regenerante,hranitoare,antirid,calmante.
  • in aparatul de aromaterapie pentru relaxare,evident.Antidepresiv recomandabil,cred si eu!Afrodisiac...n-am avut ocazia :D


 10 ml de esenta pura e super suficient.Vine intr-o sticluta bruna si cere sa fie pastrat la temperatura camerei, ferit de razele soarelui.Il gasiti in shopul online STYX,alaturi de alte cosmetice naturale.




     Lavender thoughts to you!
                
                         Anda


  
 

Blog Template by YummyLolly.com