24 aug. 2011

Review:Balea handcreme Olive

Hello!!!



    Astazi mi-am propus sa va vorbesc putin despre unul din produsele Balea-crema de maini cu ulei de masline.
    Ce zice eticheta (in limba romana) si ce zic eu:

 ``Ingrijire bogata,hidratare intensiva``.Ei bine,partea asta cu `` intensiva`` o taiem in jumatate.Putin exagerat.Este o crema hidratanta,insa in conditiile in care pielea mainilor e foarte agresata,isi face bine treaba.Normal,cu aplicari repetate.TIPS : folositi niste manusi din bumbac,imediat dupa aplicare.
`` Crema de maini Balea cu unt pur de masline si Panthenol hraneste pielea aspra si uscata a mainilor``.Ok,in denumire e vorba de ulei de masline,acum avem de-a face cu untul,pardon,unt pur de masline (sa fiu cat se poate de sincera,nu am mai auzit de unt pur de masline,dar in fine...).
  ``Textura moale si cremoasa patrunde usor in piele si se distribuie usor``. Adevarat!Are o textura usooor uleioasa,ceea ce permite masajul pielii mainilor,fara a intra foarte repede in piele.Totusi,nu lasa urme grase si are un miros placut,foarte vag a maslina.
   ``Se aplica zilnic sau dupa necesitate.Este testat dermatologic si are pH neutru``.100ml.Pret 8 ron (corectati-ma daca gresesc,am cumparat-o acum mult timp). 5,99 ron (pret proaspat vazut :D)
   Si,dupa cum stiti,produsele Balea sunt fabricate in Germania si vandute in magazinele dm (drogerie markt).
Eu o folosesc de 2-3 luni,dar in acest timp am mai folosit si alte produse destinate ingrijirii mainilor.Oricum,e una din cremele la care voi reveni cu placere.
  Stiu ca exista si alte creme de maini din aceeasi gama Balea.Pe care le-ati folosit si ce impresie v-au lasat?

    Nu uitati de giveaway Sigma F45 Buffer Brush.Pe curand!
 

Blog Template by YummyLolly.com