22 apr. 2014

Dispoziţie de felină şi... dulci amintiri (foto-surpriză!!!)

Hello, ladies! :)

Vă amintiţi că, relativ recent, uneia dintre postările ootd (aici) i-am dat titlul: Asasinul revine la locul crimei? V-am explicat atunci motivul care m-a determinat să fac asta! Aş fi putut alege acelaşi titlu şi azi, dar nu ar fi rezonat cu subiectul postării care ţine de... corason!

De locaţia aleasă pentru această postare ne leagă, pe mine şi pe dragul meu drag, amintirea primelor fotografii pe care le-am făcut noi! Atunci, am primit în dar respectivele fotografii sub forma unor mini-postere. Ce surpriză frumoasă!!! Vreţi să le vedeţi şi voi? Le-a găsit omul meu iubit, pentru mine, în timp ce scriam aici... Minunate amintiri, mi-nu-na-te!

20 de ani au trecut de-atunci. În tot acest timp, n-am mai revenit în acel loc nici măcar o dată (locul s-a vrut a fi un stadion, în Slobozia, dar lucrările au fost întrerupte şi abandonate). Ne-am întors după atâta vreme fiind altfel din atât de multe puncte de vedere şi totuşi...aceiaşi. Atunci, pentru noi era o iubire ce doar se înfiripa; acum, e o iubire statornică bazată pe sentimente solide, pe încredere reciprocă, pe comunicare, pe respect şi prietenie. 

Spre deosebire de momentul rememorat, de data aceasta o aveam cu noi pe Diuca noastră. Ne însoţea şi o bună prietenă a ei.  Cine s-ar fi gândit în urmă cu 20 de ani la toate acestea, cine ar fi putut să prevadă? :) Scriind postarea asta, am stat minute în şir şi am reflectat asupra sensului zicalei: "Ce ţi-e scris, în frunte ţi-e pus!"...

Fotografiile vă vor oferi mai multe surprize! Vă las să le descoperiţi!

                            Azi şi...  în urmă cu 20 de ani






Am purtat:
Curea Stradivarius (click aici) - magazin online Kurtmann
Sandale, geantă piele - random
Cercei by Alina Anghel


Fotografiile la care făceam referire în titlu şi... închidem cercul amintirilor!



Pentru mine, această postare înseamnă mult mai mult decât o postare tip outfit. Reprezintă emoţie, iubire, amintiri de preţ, suflet bucuros, revelaţie! 
În plus, entuziasmul de a găsi o idee care să-mi placă 
şi de a o împărtăşi cu voi, însoţită de emoţii şi trăiri personale!

Sper, mai mult ca oricând, să vă placă şi vouă!
Vă aştept părerile sincere, e important pentru mine...

Vă las cu o melodie de suflet. O înscriu pe blogul lui SoriN, la Meloman pentru o zi!



Vă îmbrăţişez, fete dragi! :)

Ilda
Lavender Thoughts to you


 

Blog Template by YummyLolly.com